Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Anki Svensson - 15 augusti 2014 13:30

Ikväll ska jag & Älsklingen ut & käka tillsammans med goda vänner.
Så nu fixas & trixas det med matbestyr, skönhetsartiklar, kläder & diverse här hemma.

Håret ska läggas till rätta, ögonbryn ska noppras, kläder ska strykas.....


För att göra det hela lite mer spännande tänker jag Inte berätta vart vi ska & vad vi ska äta.
Utan lägger upp det i bildform. Så får ni gissa......



Bild 1.


 


Bild 2.


 


Bild 3.


 






Ibland är jag så himla svårtolkad!  

Av Anki Svensson - 15 augusti 2014 07:30

Usch vad mina nätter är korta. 
Är era nätter lika korta som mina??

Tror det är ett skämt varje morgon när Ajjjjjfånen ringer.

Trött - Zoombi - Levande Död.

För att förlänga natten Liiiite så tar jag sovkoma i duschen i 30 min. Borstar tänderna samtidigt & med det så har jag fått 4 min längre effektiv sovtid.

Ibland är jag sådär Jäkla smart så jag blir Religiös på kuppen!

För att inte prata om frisyren. Åh Herre min dar.
Hur kan en välfönad snygg quinna förvandlas till Magika De Hex under natten??

Måste också vara ett skämt!




 

God Morgon, Förresten.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards