Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

Sommarminnen.

Av Anki Svensson - 20 augusti 2014 13:55

Satt & kollade igenom lite bilder på datorn.
Lägger upp lite "Sommarminnen".

Detta är en liten del av min & älsklingens sommar tillsammans.
En helt underbar sommar har vi haft ihop.




Min son Patrik´s student uppe i Östersund i Juni månad.


 



Broderskärlek. <3


   

Studentmiddagen. :-)



Snygga karlar. :-)



Nedan följer lite bilder från Café Cineast i Sveg.
Fantastiskt Café med underbar Miljö.


 



 





 



 





   



   


 




   


 
 

 



 



 



 



Från vårt midsommarfirande i Juni månad. 
Flakfort & Christians Havn i Danmark.


 



 




Min stora Kärlek.
Mannen i mitt liv. 


 



 



 


Här nedan lite bilder från vår Kärlekssemester på Cypern i Juli månad.




   



 



 



 

  


 

Kompis på stranden. :-)


 

Vår lägenhet. (Ovanvåningen)


 



 



 


Som Jag Älskar Denna Fantastiska Man. <3



Ja detta var en liten del av det vi gjort i sommar.
Vi forstätter med att skapa vårt egna minnesalbum tillsammans. 


Fler resor är inplanerade under hösten & vintern.



På Återseénde kära läsare.


Much Love

Anki.


 
 
Ingen bild

Johanna

20 augusti 2014 18:56

Men kvinna, du har en slimmad kropp som en 20 åring trots 3 graviditeter.
Du är så Väl Värd denna man & kärlek, lyckans man som fått dig på kroken.

Tack för idag, vinet tar vi en annan dag när jag kommit hem igen.
Hälsa den blivande maken & Lev Väl.

Kram Johanna.

Anki Svensson

21 augusti 2014 00:12

Tack gulle dig Johanna. Tack själv för idag, den gör vi om.
Hör av dig när du är hemma så tömmer vi Roselådan ihop. ;-)

Kramar i massor & trevlig resa.

 
Ingen bild

Magnus

20 augusti 2014 18:58

Så fin du är fortfarande Anki. Din karl kan skatta sig lycklig som har dig.
Njut av livet & kärleken.

Mvh Magnus.

Anki Svensson

21 augusti 2014 00:09

Tack så mycket Magnus.
Kramar Anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki Svensson - 22 januari 2015 16:03

Har en ny blogg med Nytt namn. Har dock inte bestämt mig ännu om jag ska behålla den här, eller satsa på den nya.Ni hittar den här.  http://lifebymalmo.blogg.se/   Kika in & lämna gärna en kommentar om vad ni tycker. :-)Puss & KramAnki.  ...

Av Anki Svensson - 22 januari 2015 11:10

Ja inte jag men dock min dotter.I sommar blir jag Mormor & gud som jag längtar, ska bli så roligt när den lille kommer.Nathalie är i vecka 20 nu & imorgon får vi veta vad det blir. Kan knappt bärga mig.....Sitter & spanar på babysaker & diverse på nä...

Av Anki Svensson - 17 januari 2015 12:20

17 Januari & klarblå himmel med strålande solsken, dock är vinden lite kall, men vad gör det när solen är framme & Vädret i stort är underbart & vårkänslorna är på plats.Idag på förmiddagen har vi kramats & slappat & bara varit. Så avslappnande & skö...

Av Anki Svensson - 15 januari 2015 13:31

Hemma hela dagarna & ändå svårt att få tiden att räcka till? Hur går det ekvationen ihop egentligen?Jag borde väl ha all tid i världen till allt?Någonstans i den ovannämnda meningen fick jag svaret insåg jag i skrivande stund. Nåväl, snart dags för...

Av Anki Svensson - 13 januari 2015 15:55


Är så evinnerligt trött på detta väder. Ja, faktiskt så trött så jag känner mig som ett utsketet päron (Gammalt uttryck).Rätt häftigt när man liksom smakar på orden sådär "utsketet päron" .... "utsketet päron" .... Vem kom på det förresten? Han/hon s...

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards