Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Anki Svensson - 7 oktober 2014 16:21

Så är denna skoldag över. Skönt! Varit sjukt trött hela dagen.
Kostar på att anstränga sig för betyget A i alla kurser, fast igår sänkte jag mig på den senaste "Tentan"
fick bara ett B.  ;-)

Nåväl, jag är Nöjd som attan, ger mig själv credit. För trots den tuffa period vi går igenom nu så lyckas jag prestera bra. Inte alla dagar jag varit på skolan, chock, bearbetning & många känslor i omlopp har gjort att jag helt enkelt inte har kunnat gå dit & prestera.

Samtidigt som jag drog igång insamlingen efter familjens godkännande till förmån för Stroke drabbade, min älskade karl skrev en superbra beskrivning till den som vi la in.

http://www.hjarnfonden.se/egen-insamling/presentation__633?_pageid=33%2c40931&_dad=portal&_schema=PORTAL&p_ei_id=2268

Nu är den igång på allvar. 80 000 kr har jag satt som mål med insamlingen.
Men Hoppas ju på det dubbla eller det tredubbla Eller massa mer än det tredubbla.

För det behövs pengar till forskningen.

Imorgon har jag möte med Chefen för Marknad ute på Malmö Redhawks, dom ställer upp & är med i denna insamling.
Jag är Så kanonKämpeGlad för att jag fick med dom. Det var visst givet från det jag dryftade frågan, deras svar var givet JA.
Klubben i mitt Hjärta. Tack till alla involverade från Redhawks. Vad vi blir ense om imorgon kommer i ett senare inlägg.
Men jag kan avslöja att det är bra, mycket bra! ;-)


Nu är det dags att aktivera min älskade hund Jo`la och hämta hem sonen från sin skola.

Sen ikväll blir det mys med sonen, hunden & kärleken. <3



Go Tisdag på er alla.
//
Anki. 

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards