Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Anki Svensson - 10 oktober 2014 09:40

Och Hemma match IGEN med Redhawks samt att Sofia är mycket mycket bättre.
Vilken vändning & vilken resa denna Quinna gjort. Hon är Unik!

Wao, så underbart & vilken lättnad att se att hon är uppe & vi kan prata, skratta & skoja!
På Ren Svenska - Så Jävla Underbart.......... *Ler Stort*

Så denna Fredag blir ju bara så Toppen.
Jag räknar kallt med 3 poäng hemma för Redhawks ikväll mot Karlskoga.

Vinet & Ölen är satta på kylning.

Så ikväll har vi mycket att fira. <3


Nu ska jag börja förbereda lunchen inför bästa svärföräldrarnas besök hos mig & min stora Kärlek. ;-)

Blir en lätt pastarätt med sallad, skinka, rödlök & "Italiensk örtkryddad" sås till.
Lagomt Lätt & Gott.






 
Sen lite träning med Världesn bästa Schäfer - Jo´la.
Och så var denna dagen till ända & jag svirar om till Redhawks kostymen...




Sa jag att Jag Älskar Livet?




Inte?




Jag Älskar & Njuter i fulla drag. ;-)



   




 




 




 



Underbar Fredag till er alla.
//
Love Anki.


Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards