Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Anki Svensson - 13 oktober 2014 18:55

Tyckte det var igår jag skrev Äntligen Fredag.
Den här helgen har passerat i rasande fart.

Fredagen bjöd på en störtskön hemmaseger för Malmö Redhawks 6-2 mot Karlskoga.
Underbart!!

När jag kom hem hade min älskade hälft fixat revbensspjäll & potatisklyftor, grönsaker.
Så Gott. Smakade Himmelskt gott. Och 1 flaska vin på det. *mums*
Vi hade 4 tonåringar här hemma Fredag till Lördag, jag Njöt.
Älskar att ha huset fullt av barn & tonåringar, trots en massa stök, plock & disk.

Men det är det värt, helt klart!


Vi var som vanligt ute i Klagshamn & gick rundor med Jo`la i helgen igen.
Vi är där ute Nästan på hela veckans alla dagar.


Vi Älskar denna vackra plats & vår motionsrunda som vi går.
Jo`la älskar att springa lös, leka, lite sökuppgifter, lite spår & bad som avslut.




Livskvalité när det är som bäst!


 



 



 



 





En dag kanske vi skaffar en lite bod(stuga) där ute i hamnen.  
Både jag & Perra älskar att vara här ute.

SÅ, vem vet. ;-)



Kärlek till er alla.
//
Anki

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards