Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Anki Svensson - 14 oktober 2014 18:01

Så är dagens kvällsrunda på lite över en timme avklarad.
Både jag & Perra njuter lika mycket av denna runda som hundarna gör.

Idag hade vi lilla Viggo med oss också. :-)

Jo`la jagade & sökte kaniner för glatta livet, Viggo hakade på men fattade aldrig poängen helt med Vad Jo´la sprang efter. ;-)

Lägger in lite bilder från dagens runda i Klagshamn.




 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



     



 

Nu är vi alla, både två & fyrbenta.
Trötta - Nöjda - Glada!



Go Kväll gott folk.
//
Anki.




Av Anki Svensson - 14 oktober 2014 10:01

Vaknade imorse med en känsla. En tanke, eller kort & gott en uppenbarelse.
Malmö Redhawks spelar borta mot AIK ikväll.

På senaste hemmamatchen pratade jag med Överste Mats om att han & jag skulle dela på en flaska Whisky.

Dela?


Jag?

Whisky?

Men......
Jag dricker ju inte Whisky.

Men Mats hade en lösning på att vi visst kunde dela på en flaska.
Han drack mina också, så det var lugnt.

Genialt ju.

Klart  gubben....
Öhh, förlåt. Mannen ska ha en flaska Whisky. Det har han förtjänat tycker jag.
Så mycket hjälp & stöd jag fått av han.

Kontentan av denna Whisky konversation i Fredags var att Malmö vann hemma med 6-2.
Så idag lovar jag mannen myten & legenden en flaska Whisky igen.

För ni vet, där uppe i Härrdals skogarna går vi på Uppenbarelser.
Vi tror på sånt där uppe bland kottar,stubbar & tallar.


Så idag fick jag en Uppenbarelse. Att ge bort en flaska Whisky till.  



Fotnot: För övrigt är jag inte ett enda Jefla dugg troende.




Känslotillstånd Just Nu: Segerviss.





 
Bilden lånad från malmoredhawks.com



Ikväll tar dom 3 fin fina pinnar med sig hem.


:-)

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards