Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Anki Svensson - 17 oktober 2014 18:49

Så är den efterlängtade Fredagen här.



 


Och vilken dag detta blev. Vi sov länge, kramades, slappade & bara njöt av att vila oss.
När vi klev upp & käkade fick vi Världens finaste överraskning i form av ett sms.

Sofia får komma hem idag. Yeeeeeeeaaaaaaaa, så glada vi blev.
Käkade,duschade, klädde oss & drog iväg på sjukhuset för att hämta Sofia.

Sen åkte jag & darling tillsammans med Sofia & hennes kille Pierre till Resturang kajutan i Sibbarp & käkade lunch.
Helstekt rödspätta med rödlökssmör, kapris,grönsaker & kokt potatis. (Minns inte vad såsen hette).
Gud så försvinnande gott detta var.....

Matkoma infann sig rätt snabbt! ;-)

Annars har vi inte gjort något alls idag, bara slappat & lagt Champagne på kylning.
Ikväll ska vi fira att Sofia kommit hem. 

Nu ska jag krama om min underbara karl lite. Bara för att han är så värd det.

På återseénde kära läsare.



     




//
Anki.

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards