Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Anki Svensson - 22 oktober 2014 16:17

Japp! Jag ska börja träna. Ja ni som känner mig läste rätt. Jätterätt också!



Speciellt efter att jag hittade denna bild!!


 




Så nu ska denna Quinna pumpa luft i röva på gymmet. Minst 2 dagar i veckan.
Ska väl inte köra slut på mig helt första veckan heller.

En annan anledning till detta Nypåhittade Projekt träning är.....
Slalomåkning i vinter. Jag måste ha Liiiite muskler i benen också.

Idag mjukstartar jag denna nya träningsfreakperiod med att springa runt med dammsugaren & moppen.
Imorgon får det bli gymmet.


OM jag blir borta några dagar från bloggen så beror det på en Mjölksyreattack From Hell i min kropp.
Jag menar, den är ju inte direkt förberedd på träning. Inte gjord för träning heller för den delen.


Ha en Bra Onsdag alla fina läsare.

Det ska jag ha.


//
Anki

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards