Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Anki Svensson - 28 oktober 2014 15:18

Ska vi ordna Hallowenfest här hemma för barnen.
Superskoj.

Vi ska i veckan ut & handla Hallowensaker.....
Döskallar - Pumpor - Spindelnät - Spindlar & annat läskigt.

På frågan om vad barnen ville ha för Meny så önskade dom sig Oxfilé, blodig sådan.
Jag tyckte det var en toppen idé. Men gud så gott. Underbart. Verkligen.

Så inte nog med att hela Etagevåningen på Södra Förstadsgatan ska pyntas som ett Spöööööökhus...

Jag ska dessutom Äta Blodigt Kött...........Imponerande!!



 


Anki som såg goda saftiga hamburage med bröd framför sig.

 

Well Well, det är barnens roliga fest. Eller barnen? Tonåringarna ska det vara.

 

 

 

Så i Kombo med skola - tentor - Kiropraktorbehandling ska jag i denna vecka fixa lite bak & pynt.
Jag ser verkligen fram emot detta med barnen & gubben. Som förövrigt är Min Stora Kärlek.

 

Älskar Denna Underbara Man Till Månen & Tillbaka.

 

 

 

Klart jag gör. Han låter ju mig & tonåringarna få fria händer till att spöka ut hans våning.
Dessutom ställer han upp & pröjsar kalaset & grillar Oxfilén.

 

Han själv kallar detta för Kärlek. Jag kallar det för delaktighet.

 

Hur dyrt det blir vet han inte än. Så detta ska vi inte prata om. Så det gör vi inte!

 

 

 

 

 

 

Love.
//
Anki.

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards