Alla inlägg under november 2014

Av Anki Svensson - 21 november 2014 16:15

Världens minsta blogg har vaknat igen.
Så nu kommer lite uppdateringar från mig om oss igen.  
Skolan snart klar.
Schäferhäxan har löpt klart.
Vant oss vid att den Otroligt fina hösten är över & en något strängare form av höst eller  
alternativt en mildare form av vinter har tagit över.
Julen står snart för dörren... Ja, bara 33 dagar kvar till självaste Julafton.
Ingen panik...För all del känn ingen julhysteri.  
Det gör Inte jag.... Ska nog med närmare eftertanke bojotta julen iår.
Både jag & mannen är överens om att resa bort någonstans, bara han & jag denna Jul eftersom vi inte har några barn hos oss iår.
Oavsett vart vi åker eller Om vi åker så blir det en Jul i Kärlekens tecken
för 2 älskande människor som bara ska rå om varandra & låta kärleken frodas & utvecklas.
Lyxigt kallar jag det!  

Vi har också haft en Långweekend tillsammans i Furuboda.
Där laddade vi batterierna, sov åt & gick långpromenader längs med havet & i skogen.
Vacker natur, fantastisk omgivning, frisk luft, hög & klar luft, lagomt kyligt.  
När vi kom hem efter våra 2 timmars promenader var vi lagomt trötta, lagomt pigga på ny energi & lite småkuligt frusna, så då passade det Perfekt med en öl eller ett glas vin på altanen.
Käkade gott, vilade middag, käkade middag & sen bara njöt vi framför brasan.  
Skenet & sprakandet från elden & den underbara värmen.  

Ljuvligt Romantiskt. Precis vad vi behövde.  

Lägger in Massor av bilder från vår helg i stugan.


 







   


 


   




   





   


 


 


 


 


 


 


 


 



   


 


 


 


 


På Återseénde alla fina läsare.
Take Care....


Love
//

Anki 

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards