Alla inlägg den 2 december 2014

Av Anki Svensson - 2 december 2014 14:38

Imorgon 3 December gästar Södertälje Malmö Redhawks.
Kom & låt det bli en Publikfest. 
Biljetter säljs för 75 kronor.


Ja, ni läste rätt.... 75 kronor för en Biljett!!

 

https://www.ticnet.se/event/Titel/MARH1416?language=sv-se


Inget gnäll om att dom bara förlorar, för det gör dom inte.
Malmökillarna vann mot Björklöven senast Igår.

Laget behöver publiken & publikstödet.

Barerna har förföriskt god öl som ni kan inta under pauserna.
En kall God Öl, Malmö Redhawks, stämningen i Arenan.
Jag lovar er, den känslan, den känslan....
Nästan så man kan få orgasm för mindre!! 


Gör som Jag.
Kom & hejja fram laget till en sjudundrande seger.

Väl mött imorgon i Malmö Arena.


 




   

Av Anki Svensson - 2 december 2014 14:25

Igår var en tung dag.
Min älskade karl kom hem & stöttade, krmade  tog hand om mig på alla vis.
Han hade köpt med sig revbenspjäll & potatissallad & gott bröd till.

Ljuvligt! 

Efter middagen gjordes en omändring Igen. Vi bestämde oss för att gå & se MalmöRedhawks iallafall.
Fast igår var jag där som Publik, jag jobbade inte.
Underbart, Exakt vad jag behövde. Arenan & stämningen & en förbaskat skön hemmaseger för Redhawks.
Givetvis hjälpte detta med att få upp mitt humör & få mig lite gladare.

Min karl stöttade, kramade & månade om mig hela kvällen.
Stora varma kramar av hans fina vänner kändes bra.

Trots trista besked så vände Måndagen & blev bra, till sist.

Idag har jag varit några timmar i skolan. Koncentrationen var inte på topp så halv 2 åkte jag hem igen.
Fick ändå inget gjort, så lika bra att åka hem & vila lite.
Vilket jag ska göra nu innan kärleken & sonen kommer hem.
Då är det fullt upp igen. :-)



//
Love

Anki.

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards