Alla inlägg den 16 december 2014

Av Anki Svensson - 16 december 2014 09:02

Vaknade imorse & hade den där molande känslan av obehag, illamående.
Det onda i magen bara tilltog & tilltog mer & mer. Blev så ledsen, kände ångesten komma krypande.

När ska jag få besked? När ska jag äntligen få bort det här Onda "Atypiskt Fynd" som läkarna kallar det som dom hittat i min mage. Atypiskt Fynd betyder Ovanligt fynd.... Rester från Vikingatiden, eller??

Usch, vill bli frisk. Vill höra Läkarna säga "Nu är du helt fri från Cancern" Du är Frisk.....
Tänk vilken känsla....Längtar....

Hade en ganska dålig sinnestämning när jag klev upp. Kollade mailen på min Iphone & såg att jag fått Ny kommentar på bloggen.
Medans äggen kokade så kollade jag min kommentar & kom inpå denna blogg.

Nyfikenheten tog överhand, gubben & sonen kom Liiiite sent upp & äggen blev minst sagt hårdkokta.
För denna Quinna fastnade i denna underbara blogg.

http://klokegard.se


Och blev Inspirerad.....

Kände liksom hennes energi i raderna i bloggen. Blev liksom sådär Jätteglad i sinnet.

Denna dag blir en Underbar Dag, trots värken & illamåendet.
Tacka Cecilia för det. :-)



Lägger in en bild på mig & min Älskade Karl.
Den ger glada minnen & varm känsla i kroppen.
Min Kärlek. <3 




Önskar er alla en Underbar Dag. <3


//
Love
Anki

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards