Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Anki Svensson - 13 januari 2015 15:55

Är så evinnerligt trött på detta väder. Ja, faktiskt så trött så jag känner mig som ett utsketet päron (Gammalt uttryck).
Rätt häftigt när man liksom smakar på orden sådär "utsketet päron" .... "utsketet päron" ....

Vem kom på det förresten? Han/hon som kom med det uttrycket måste ha varit sjukt trött, lite mer än jag är.


... Kansche.....


Inte många knop har det blivit gjort idag, jag som skulle så mycket.....


1. Vilat.

2. Gnällt på vädret

3. Legat på soffan

4. Hinkat kaffe.

5. Vilat.

6. Gnällt på vädret.

7. Sovit.

8. Hyperventileratgnälltpåväderhelvetet.



Inte för att det har hjälpt. Det regnar fortfarande!



Frågor på det?


Tänkte väl det!


Nu ska jag kicka igång dagen med att ta hand om min son som kom hem från skolan, rasta hunden, mata hunden, mata ungen, åka & handla, skapa lågkalorimiddag till min man...

Sen intar nog den Quinna soffan igen.....


Om vädergudarna har hört mig idag & har stormötet om vilket väder det ska bli så har jag 2 önskemål.


1. kallt & myyyyyycket snö


2. Sommar & gör varmt.


Det är mina önskemål Just nu om vädret. Så jag slipper detta regnande grådaskiga trista yberkassa väder som Skåne alltid bjuder på runt hösten & vintern i Långa drag.....




Puss & Kram
Anki.



 

Förresten, stryk det där med kallt & mycket snö.

Punkt 2 är det som gäller.





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Glad & positiv tjej i mina bästa år. I min blogg kan ni läsa om allt. Bloggar om livets innehåll.

Välkomna in.

Kärlek

 

Myshörnan

 

Liljor

 

Vår vackra Jo´la.

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards